Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti HMK
Floors s.r.o., so sídlom, Roháčova 145/14, Praha, 13000, Česká
republika, IČO 19721439, DIČ SK19721439, e -mail info@floor-shop .cz,
telefónne číslo +420603494303, adresa pe poštu HMK Floors s.r.o., Roháčova 334, Vysoké Mýto, 56601 („My” alebo „Predávajúci”) upravujú v
súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky
zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné
práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich,
vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“)

uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach WWW.Floor-
Shop.sk .

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v
Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu Podmienky ochrany
osobných údajov.
Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a
Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme
jednostranne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a
povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu
Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré
umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a
Vás, a Zmluva je tak uzatvorená dištančným spôsobom v prostredí E-shopu, a
to prostredníctvom rozhrania webovej stránky WWW .Floor-Shop.sk
Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v
rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna
dohoda pred Podmienkami prednosť.

1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE
Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;
Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za
doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;
Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z
pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe
Tovaru s Nami;
Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami oznámených
údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie
histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;
Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi
označovaná ako kupujúci;
Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.
2. Všeobecné ustanovenia a poučenia
Kúpa Tovar je možná len cez webové rozhranie E-shopu.
Pri nákupe Tovaru je Vaša povinnosť poskytnúť Nám všetky
informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v
Objednávke budeme teda považovať za správne a pravdivé.
Na našom E-shope tiež poskytujeme prístup k hodnoteniu Tovaru
vykonanému inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií
zaisťujeme a kontrolujeme tým, že prepájame hodnotenia s
konkrétnymi objednávkami, teda v internom systéme pri každom
hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak sme schopní
overiť a preukázať, že recenzie pochádzajú od reálneho spotrebiteľa.
3. UZAVRETIE ZMLUVY

 

Zmluvu s Nami je možné uzatvoriť iba v slovenskom jazyku.
Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom
náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte
Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú
hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k
internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec
Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte
s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.

K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-
shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené

nasledujúce údaje:
1. Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete
Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom „Pridať do
košíka“);
2. Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej
ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto
informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci
užívateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene,
Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky
na základe Vami zvoľného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a
platby;
3. Svoje identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na to, aby sme
mohli doručiť Tovar, najmä meno, priezvisko, doručovaciu
adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

4. V priebehu tvorby Objednávky môže až do doby jej dokončenia údaje
meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia
tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ Objednávku dokončíte. Pred
stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše zoznámenie sa a súhlas s
týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku
dokončiť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zatrhávacie políčko. Po stlačení
tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené
informácie odoslané priamo Nám.
5. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, ako Nám bude
doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu
zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a
tieto Podmienky formou prílohy e-mailovej správy. Podmienky v znení
účinnom ku dňu Objednávky, tj v znení priloženom ako príloha potvrdzujúca e-mailové správy, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.

Potvrdením Objednávky dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a
Vami.
6. Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť.
Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy
objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany
umožnené. Informáciu o maximálnom počte Tovarov Vám však vždy v
rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda
prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme
Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na
uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v
takom prípade uzatvorená vo chvíli, keď Našu ponuku potvrdíte.
V prípade, že v rámci E-shopu alebo v Objednávke bude uvedená zjavne
chybná Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v
prípade, kedy ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k
uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať
a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v pozmenenej podobe
oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli,
keď Našu ponuku potvrdíte. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje
napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných
predajcov alebo chýba alebo prebýva cifra.
7. V prípade, keď dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok k zaplateniu
Celkovej ceny.
8. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku
jeho prostredníctvom. Aj v takom prípade máte ale povinnosť
skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov.
Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez
Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane
vyplňovať Vaše identifikačné údaje.
9. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Pre
poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili
údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Pokiaľ tak urobíte, bude
Vám Tovar poskytnutý so zľavou.
10. Užívateľský účet

 

Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do
svojho Užívateľského účtu.
Pri registrácii Užívateľského účtu je Vaša povinnosť uviesť správne a
pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený užívateľským
menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových je Vašou
povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje
neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to
žiadnu zodpovednosť.
Užívateľský účet je osobný, a nie ste teda oprávnený umožniť jeho
využívanie tretím osobám.
Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho
viac, ako 90 dní nvyužívate, alebo v prípade, keď porušíte svoje
povinnosti podľa Zmluvy.
Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s
ohľadom na potrebnú údržbu hardvérového a softvérového
vybavenia.
11. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

 

Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a
samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri
Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhe Objednávky sa
uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy
totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež
uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava
zadarmo.
Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov
stanovených zákonom.
Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a
pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkové ceny môžete vykonať
nasledujúcimi spôsobmi:
1. Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám
zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby
bankovým prevodom je Celková cena splatná do 3 dní.
2. Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú
bránu Google Pay alebo Apple pay, pričom platba sa riadi
podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na
adrese com. V prípade platby kartou online je Celková cena
splatná do ihneď.
3. Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru
oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je
Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
4. Hotovo pri osobnom odbere. Hotovo je možné hradiť Tovar v
prípade prevzatia v Našej prevádzke. V prípade platby v
hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri
prevzatí Tovaru.
Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení
Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra
bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Užívateľskom úče.
Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte
Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým
prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v
ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.
12. Predávajúci si vyhradzuje právo požadovať platbu tovaru vopred, ak
jeho celková cena presiahne 500,- € (päťsto euro).
13. DORUČENIE TOVAR, PRECHOD NEBEZPEČENSTVO ŠKODY NA VECI

14. V prípade márneho vytvorenia cenovej ponuky si účtujeme cenu od 20 - 40 euro podľa náročnosti vytvorenie ponuky

Tovar Vám bude doručený najneskôr do 28 dní, alebo podľa dohody
so zákazníkom podľa dostupnosti tovaru, kapacity prepravnej
spoločnosti spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z
nasledujúcich možností:
1. Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Floor-Shop.cz (Fofr Dolní Roveň);
2. Doručenie prostredníctvom dopravných spoločností Fofr,
Rohlig Suus, Schenker, Raben;
Tovar je možné doručiť iba v rámci Českej a Slovenskej republiky.
Doba doručenia Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od
zvoleného spôsobu doručenia a platby. Doba uvedená v týchto
Podmienkach je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby
dodania. V prípade osobného odberu na prevádzkarni Vás vždy o
možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom
e-mailu.
Po prevzatí Tovaru od dopravcu je Vaša povinnosť skontrolovať
neporušenosť obalu Tovaru av prípade akýchkoľvek závad túto
skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že
došlo k poruche na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii
a vstupe do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu
prevziať.
V prípade, keď porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou
prípadov podľa čl. 4 Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej
povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je
odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám ale v takom prípade
vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia
Zmluvy, prípadne Tovar uskladniť, za čo nám od Vás náleží odplata vo
výške 80€. Pokiaľ sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je
odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme.
Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na uhradenie Ceny za
dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, pokiaľ vznikla. Ak je z
dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo
iným spôsobom, než bol v Zmluve dohodnutý, je Vašou povinnosťou
nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené.

Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-ailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

14. Nebezpečné škody na Tovare na Vás prechádzajú v okamihu, kedy ho
prevezmete. V prípade, keď Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov
podľa čl. 4 Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na Tovare
prechádza v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov
na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na
Tovare pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky
spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením
Tovaru.
15. V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená
orientačná doba dostupnosti Vás budeme vždy informovať v prípade:
1. mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime
novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informácie o tom, že
nebude možné Tovar dodať;
2. meškanie s dodaním Tovaru od nášho dodávateľa, pričom Vám vždy
oznámime novú očakávanú dobu dodania.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA

Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody
na Tovar podľa čl. 7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä
potom, že Tovar:
1. zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstvu,
ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite,
interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
2. je vhodné na účel, na ktorý ho požadujete as ktorým
súhlasíme;
3. je dodané s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi
na použitie, vrátane návodu na montáž alebo
inštaláciu;
4. je vhodné na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu
obvykle používa;
5. množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami, vrátane
životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti,
zodpovedá obvyklým vlastnostiam Tovaru toho
istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, aj s
ohľadom na verejné vyhlásenia urobené nami alebo
inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä
reklamou alebo označením ;
6. je dodané s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu
na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré
môžete rozumne očakávať; a
7. zodpovedá kvalite alebo vykonaniu vzorky alebo
predlohe, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzavretím
zmluvy.

Práva a povinnosti ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia
príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä
ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho
zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení
).
Ak V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä pokiaľ nebude
splnená niektorá z podmienok podľa čl. 1, môžete Nám takú vadu
oznámiť a uplatniť práva z chybného plnenia (teda Tovar
reklamovať) zaslaním e-mailu či listu na Naše adresy uvedené u
Našich identifikačných údajov, prípadne osobne na adrese
Predajňa podláh Holice.

Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z našej
strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. V uplatnení práva z chybného
plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu
nemôžete následne bez nášho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v
súlade s Vami uplatneným právom z chybného plnenia.
7. Ak má Tovar vadu, máte nasledujúce práva:
1. na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady, alebo
dodaním chýbajúcej časti Tovaru; alebo
Ak na odstránenie vady opravou Tovaru, ibaže by bol zvolený spôsob
odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom
neprimerane nákladný, čo sa posúdi najmä s ohľadom na význam
vady, hodnotu, ktorú by Tovar mal bez vady, a to, či môže byť
druhým spôsobom chyba odstránená bez značných ťažkostí pre vás.
Sme oprávnení odmietnuť vadu odstrániť, ak je to nemožné alebo
neprimerane nákladné najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu,
ktorú by Tovar mal bez vady.
Ďalej máte právo na:
1. primeranú zľavu z Ceny; alebo
2. odstúpenie od zmluvy, ak:
1. odmietneme chybu odstrániť alebo ju neodstránime v súladu s právnymi
predpismi;
2. sa vada prejaví opakovane,
je vada podstatným porušením Zmluvy; alebo
3. je z nášho vyhlásenia alebo z okolností zjavné, že vada nebude
odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre Vás.

 

Právo na odstúpenie od Zmluvy nepatrí v prípade, ak je vada Tovaru
nevýznamná.
V prípade, že ste si vadu na Tovar spôsobili sami, práva z chybného
plnenia Vám nepatria.
Vadou Tovaru nie je opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým
používaním alebo pri použitom Tovare opotrebenie zodpovedajúce miere
jeho predchádzajúceho používania.
Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom
bude uvedené:
1. dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
2. čo je obsahom reklamácie;
3. aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete;
4. Vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení
reklamácie.
Ak sa nedohodneme na dlhšej lehote, do 30 dní od obdržania reklamácie
odstránime vady a poskytneme Vám informáciu o vybavení reklamácie na
uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota márne uplynie, môžete odstúpiť
od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom a vydáme Vám
potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Pokiaľ je
reklamácia oprávnená, náleží Vám náhrada účelne vynaložených
nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami či
potvrdeniami o cene za dopravu. V prípade, že došlo k odstráneniu vady
dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou Nám pôvodný Tovar
vrátiť, náklady na toto vrátenie však hradíme My.
V prípade, že ste podnikateľ, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť
vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr
však do troch dní od prevzatia Tovaru.
V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatiť práva z chybného plnenia
pri vade, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov
od prevzatia Tovaru.

 

8. odstúpenie od zmluvy
9. Ak K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi
Nami a Vami od jeho počiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi
uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach
Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca
svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s § 1829 Občianskeho
zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní
odo dňa uzavretia Zmluvy, resp. pokiaľ sa jedná o kúpu tovaru, potom do
štrnástich dní od jeho prevzatia. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej
predmetom je niekoľko kusov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania posledného kusu
alebo časti Tovaru, av prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej
Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína bežať dňom
dodania prvej dodávky.
10. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom
(najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené u Našich
identifikačných údajov). Na odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár
poskytovaný z našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.
11. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď
je predmetom Zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.
12. Lehota na odstúpenie podľa čl. 2 Podmienok sa považuje za zachovanú,
pokiaľ Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy
odstupujete.
13. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 2 Podmienok ste povinní Nám
Tovar zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s
vrátením tovaru k Nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili
Cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu
ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru
ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú
Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť
iba do výšky Ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu
ponúkanému spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pri dodaní Tovaru
ponúkali.
V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 28 dní odo
dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na
účet zvolený odstúpenie od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, ako tovar obdržíme, alebo Nám preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť

Nám. Tovar Nám prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane
originálneho obalu.
14. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. spôsobom, akým by ste sa s
Tovarom zoznamovali v kamennej predajni. V prípade, že sme Vám ešte
nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na
Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.
15. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, než Vám
dodáme Tovar, pokiaľ existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné
Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody
spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím doby uvedené v čl.
9. Podmienok. Môžeme tiež od Zmluvy odstúpiť, ak je zjavné, že ste
uviedli v Objednávke zámerne nesprávne informácie. V prípade, že
nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako
podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania
dôvodu.
16. Riešenie sporov so spotrebiteľmi

Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kódexmi
správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho
zákonníka.
Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťujeme prostredníctvom
elektronickej adresy info@floor-shop.cz . Informáciu o vybavení
sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.
K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je
príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánska 567/15,
120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa:
http://www.coi.sk. Platformu na riešenie sporov on-line
nachádzajúcu sa na internetovej adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení
sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z
kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.
Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom
Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.európskyspotrebiteľ.sk< /a> je kontaktným miestom
podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z
21. mája 2013, o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene
nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 /ES (nariadenie o
riešení spotrebiteľských sporov on-line).

17. Záverečné ustanovenia

 

Ak Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Slovenskej republiky), bude sa vzťah vždy riadiť právom Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebitelia, nie sú touto dohodou dotknuté Vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u Našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých zmlúv, ale iba zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, pretože nemáme uzavretú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Pokiaľ od Vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene nedostaneme výpoveď uzavretej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, je 2 mesiace. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a pokiaľ stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

18. Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy.

19. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

20. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 01.07.2024

NajduZboží.cz